Friday, October 03, 2008

HARI RAYA KE-4


Hari ini hari raya ke 4 , yang aku tunggu tak juga muncul depan mata aku
entah laa , mungkin dia dah lupakan aku kot , atau dia tak nak cari aku lagi sebab di segan atau malu atau dah takde perasaan kat aku , aku pun dah tak tau aku ada perasaan ke tak kat dia , memang aku pernah kata aku dah giveup nak tunggu dia tapi di kala suasanan sunyi camni teringat gak aku kat dia , tapi kalau dia hubungi aku jugak aku nak cakap apa kat dia , takut gak perasaan sayang aku yang dah karam ni timbul balik , pastu tu aku angau la balik , bukan senang nak pulihkan angau aku ni , "ikan" dalam akuarium aku pun dah naik pelik dengar aku cakap sesorang bukan dia paham pun , tapi orang dulu dah pesan , "kalau takut di lambung ombak , jangan berumah di tepi pantai" jadi inilah agaknya lambungan ombak yang di katakan tu , pedih wooo ,, bukan luaran je sakit , dalaman jugak ni terasa pedih .