Thursday, July 20, 2006

Sakit punya cerita



ya... satu lagik kenangan aku di zaman memuda dulu .. sakng pun muda gakk.. hahaha! jangan marah .. hati masih muda .. lukisan nie dulu aku ader bagi nama tapi lupa daa sori yerr.. sesapa yang pernah nampak atau jumpa lukisan nie bagi la tau kat aku sebab lepas aku abis kursus kat akademi seni melaka dulu ... skang dah jadik opis southern waste management ahaks bila aku jejak balik pada tahun 2003 .. sanggup bos aku bawak aku reronda kat batu berendam tu sebab bila aku citer kat dier aku nak tengok lukisan terbesar pertama aku .. aku lukis lukisan nie pada tahun 1995 kalau tak silap laa.. nanti aku check borang yang aku simpan dalam kotak .. kat situ la aku jumpa geng "6 jahanam" aku hehehe dgn di anggotai oleh .. epoll .. wak labib .. nuor ,, puat .. dan alim ..anggota paling muda dan panas baran skit .. harap skang tidak ler .. heheh.. ade ker patut dia baling garpu kat depan mata kita orang sebab tokeh kedai tu bagi dua garpu yang sepatutnya sepasang garpu dan sudu .. nasib baik aku tak di kasim selamatkan ... tapi lepas kejadian ... dia ok .. kita orang tarbiah sorang demio sorang .. dan pada malam tu jugak laa.. kumpulan kita orang nie ... bukak kisah silam yang paling syahdu .. sampaikan anak yang kat thailang pun umuor dah seploh tahun .. tapi tak pernah jumpa .. tu la antar kisah dan sejaranh yang kita orang kongsi2 malam tu ... insaf la jugak ... k la. aku nak wat keje .. jumpa lagik .. bubbye ...

Hidup nie kalau tak brutal.... tak bleh.... kena kasik ganazzz.. baru best .. bak kata pepatah... kalau tak patahkan kaki mana nak tau sakit nya.. betul tak.. kebaikan brutal nie kita boleh rasa sakit ... pastu dari kesakita itu akan timbul kesedaran bahawa kesakita itu sangat sakit.... pastu jangan la nak memandai sakitkan orang lain... sebab kita tau...sakit ... tapi kekadang tu ... sakit ati gak...aku bila orang cuba sakit kan aku tu yang aku sakit ati betull... cukup sakit ... alang alang aku dah sakit.. aku sakitkan sekali mereka tu ..... bio dia orang tau sakit.. pastu jangan nak sakit kan ati orang plak ... hehehehehehee.. korang jangan la sakit ati plak bila baca.... artikel sakit ati nie... ( kalau korang bleh baca tulisan ijau tu korang baca la .. kalau tak bleh .. sila baca atas yer. jangan sakit ati plak .. nantikan ajer koleksi tulisan penuh tragis dari aku di masa akan datang ... teruskan perjuangan

http://www.geocities.com/jejakajohor/CMYkoleksi.html
http://www.geocities.com/jejakajohor/Aku.html
http://www.geocities.com/jejakajohor/Brutal.html

A'salam , takder apa aku nak citer arini ... aku nak b agi tunjuk gambo jer sekadar mengumpul kembaliapa yang aku dah buat dulu dan alu tinggalkan agak lama .. koleksi ni aku buat masa lau jadik orang utara lebih 40 bulan dulu .. korang kira sendiri la yer.. wokeh jumpa lagik ... adios amigoess

No comments: