Monday, November 20, 2006

Aku , Taro Dan Kinta



Hahahahahah!!! Yaahhhooooo.. ya beda beduu,betapa gembiranya hati aku .... sukar nak ku gambarkan kekembangan lubang idung aku ... Betapa Indahnya dunia ...antara aku dan dia ... terasa macam aku ade dalam syurga ... lapang aku punya kepala,aku rasa macam dunia ni aku yang punya... terima kasih pada dia yang buat aku gembira ... syukur aku pada tuhan juga atas segala nikmat yang ada ..




Tapi Dugaan masih tetap ada ... tuhan masih menduga namun dengan keredhaan dan petunjuk darinya akan ku harungi juga ... aku tetap bersyukur padanya .... ya! Allah ku pohon keredhaanmu .. permudahkanlah perjalanan hidup ku ... kabulkan impian kami ...

Aku dah lama kenal dia nie... sejak 2000 lagi... sejak dier belum masuk universiti ... hahahha.. kenal kat alam cyber gak nie... tapi aku dapat kenal dia kembali sejak bulan posa yang lepas nie ... hanya tuhan yang tahu perasaan aku nie... 4 Okober.. tarikh keramat kami.... dia sms aku ...dia ingat aku dah mati ... hehehe.. aku pun ingat aku dah mati .. sebab ... aku frust lagi ... aku kecewa dengan seorang gadis yang aku kenali .. waktu tu ..aku rasa macam aku jatuh dari punccak klcc ... dalam keadaan koma ... dia menghadirkan diri... sejak itu ... aku dan dia makin menjadi .. giler aku tak boleh tahan lagi... heheh... kalau dia baca blog nie.. tentu guling-guling dia gelak atas kerusi ... korang bayangkan sendiri ... hehehe... tu baru dier guling .. blum tengok aku guling lagi ... guling tenggiling aku bagi...

Tanpa di sedarii... aku jumpa dia setelah 44 hariii.... hehehehe... susah nak percaya nie... alamak .. bos panggil lagi... jap ... yer.. lain kali aku sambung lagi ....



" I LOVE U TOO ..BEBY " heheeh


" LU HEPI WA HEPI " ... Rambut Biru Slow Wa steady ....

1 comment:

Anonymous said...

lu steady talo.. kinta pun wat wa hepy..heeh.. syyyhh..