Friday, December 21, 2007

Still missing u



if u love somebody
could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldn't reach my love
even just one night
our love will stay in my heart
my heart


akU tULIS....


nak di luah tak bersuara ..
lidah kelu tak terkata ...
kalau ku pendam makin bisa
aku nekad aje
walau aku tau aku nie tak sempurna mana
hanya berserah pada yang esa
terlalu misteri untuk aku cerita
aku suka ko tang mana ..
yang pasti ,,, kau ngan aku mudah berbicara
walau tak pernah sua muka
macam dah kenal lama
misteri nusantara tapi tak la sampai berpuaka
kalau kita menuju ke arah bahagia bersama
apa salahnya ... tapi ko dah ader yang punya
aku paham apa yang dier akan rasa
sebab dia pun ader perasaan juga ...
seperti kau kata ... kau pun sayang dier juga
aku pernah alaminya
tak selesa rasanya menbina bahagia
tapi orang lain menitis airmata
inilah dunia hidup bagai roda ..
aku pun takkan menyerah sebelum berusaha
mungkin kita di takdir bersama
selepas aku di tinggal si dia
moga peroleh petunjuk dari yang esa
yeahhh,,,yeaahh yang penting kita hepi bersama
suka dan duka .. selamat berpuasa ...
opss.. aku lupa .. ko cuti rupanya ..

attachment ini bukannya apa.. sekadar
nukilan biasa ... ilham mencurah panjang berjela...
kalau ko tak suka.. tekan delete senang ajer,,,
aku line clear ... yang penting aku buat apa yang aku rasa
walau pun tak di jangka akan akibatnya ...
aku dari selatan kau di utara ....
kita sesama rakyat malaysia
...



dIA jAWAB ....


Oi ko suka aku kenapa..?,
Jgnla kata aku ni gila-gila..,hahaha,
Sj la nak tanya..,
Aku suka ko pasai ko tak tentu hala,
Ckp kdg2 aku tak phm apa kebenda,
Faham yg aku cakap lagi la,

Orang kata yang indah hanya sementara,
tp nawaitul baik beriring doa,
ada keberkatannya,
Preng polever ok ma...,
Masa depan sapa tak jangka..?
Entah-entah ko jodoh aku apa..?
Ya Allah takot pulak rasa..hahaha,

Aku pun harap ko hepy sentiasa,
Xdapat selam ati ko tp mayb bleh syer ko nyer rasa,
Doaku minta simpang la ditinggalkan marka..,
ko tau ka marka tu apa..?
aweks la...aiyaaaaa....,
tu pun mau kasi tau ka...,
tapi tu selalunya tak di sangka..,
ketentuan Allah Azzawajalla,
Penentu terbaik untuk kita,

Amacam boley caya ka aku kata..hahahahahaha...